Ubezpieczenie Assistance
Zakres ubezpieczenia Assistance - Auto i Rower obejmuje:
- wsparcie Centrum Pomocy Generali
- holowanie, w razie awarii lub kolizji
- auto zastępcze po wypadku, awarii lub kradzieży
- naprawę auta w miejscu zdarzenia
- zakwaterowanie na czas naprawy auta
- kontynuacja podróży w razie kradzieży pojazdu
- kierowca zastępczy
- pomoc tłumacza
- usługę concierge
- assistance rowerowy
Kup online i otrzymaj atrakcyjne zniżki
Wybierz rodzaj pojazdu i rozpocznij kalkulację:
Ubezpieczenie Generali Assistance - Auto i Rower to pomoc dla Ciebie w przypadku:
- awarii,
- wypadku
- kradzieży
- całkowitego zniszczenia pojazdu
Wariant Assistance | Komfort | Komfort Plus | Lux | |
---|---|---|---|---|
Zakres terytorialny | Polska | Polska i Europa | Polska i Europa | |
Zdarzenia assistance | Wypadek, Kradzież, Awaria | Wypadek, Kradzież, Awaria | Wypadek, Kradzież, Awaria | |
Ubezpieczane pojazdy | Osobowe, ciężarowe do 3,5 t, samochody i przyczepy kempingowe, przyczepy o dopuszczalnej ładowności nieprzekraczającej 400kg, motorowery, motocykle | Osobowe, ciężarowe do 3,5 t, samochody i przyczepy kempingowe, przyczepy o dopuszczalnej ładowności nieprzekraczającej 400kg, motorowery, motocykle | Osobowe, motorowery, motocykle | |
Wiek pojazdów | W każdym wieku | W każdym wieku | Do 13 lat*** | |
Holowanie po wypadku w Polsce | Nielimitowane** | Nielimitowane** | Nielimitowane** | |
Holowanie po wypadku w Europie | Brak | do 500 km | Nielimitowane** | |
Holowanie po awarii | do najbliższego warsztatu, nie dalej niż do 100 km | do 500 km | Nieliimitowane** | |
Pojazd zastępczy po wypadku* | Brak | do 5 dni | do 10 dni | |
Pojazd zastępczy po kradzieży* | Brak | do 5 dni | do 10 dni | |
Pojazd zastępczy po awarii* | Brak | do 5 dni | do 10 dni | |
Pomoc tłumacza | Tak | Tak | Tak | |
Naprawa na miejscu zdarzenia | Tak | Tak | Tak | |
Holowanie pojazdu osoby poszkodowanej | Tak | Tak | Tak | |
Zakwaterowanie | do 3 dni | do 3 dni | do 5 dni | |
Zorganizowanie kierowcy zastępczego | Tak | Tak | Tak | |
Assistance rowerowy | Tak | Tak | Tak |
* świadczenie realizowane dla samochodów osobowych, motorowerów, motocykli
** nie ma zastosowania limit w postaci Sumy ubezpieczenia
*** limit wieku pojazdu nie dotyczy polis wznowieniowych
Z polisą Generali skorzystasz z programu rabatowego:
Z polisą Generali skorzystasz z programu rabatowego:
- Atrakcyjne rabaty na produkty Generali;
- Sezonowe akcje promocyjne.
- Dostęp do specjalnych rabatów u partnerów zewnętrznych
- Bieżące informacje o aktualnych rabatach.
Skontaktuj się z nami
Kiedy w życiu przytrafia się coś
nieprzewidywanego, każdy potrzebuje wsparcia.
Dlatego zgłaszanie szkody w Generali
jest proste i szybkie.
Szkodę możesz zgłosić:
Najczęściej zadawane pytania
Ubezpieczenie Assistance - Auto i Rower
Czy Assistance jest mi potrzebne jak mam ubezpieczenie AC?
Ubezpieczenie Assistance jest niezbędnym rozszerzeniem ochrony ubezpieczeniowej na wypadek awarii, kolizji drogowej oraz kradzieży samochodu. Zapewnia organizację pomocy w postaci m.in. holowania pojazdu czy wynajmu samochodu zastępczego.
W jakich krajach obowiązuje ubezpieczenie Assistance Generali?
- Ubezpieczenie Assistance w wariancie Komfort obowiązuje jedynie w Polsce.
- Ubezpieczenie Assistance w wariancie Komfort Plus i Lux obowiązuje w Polsce oraz krajach europejskich: Albania, Andora, Austria, Belgia, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Monako, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rumunia, San Marino, Serbia, Czarnogóra, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Ukraina, Watykan, Węgry, Wielka Brytania i Włochy oraz europejska część Rosji i europejska część Turcji, przy czym przez:
- europejską część Rosji rozumie się następujące jednostki podziału administracyjnego terytorium Federacji Rosyjskiej: Okręg Centralny, Okręg Północno-Zachodni (bez Nienieckiego Okręgu Autonomicznego i Republiki Komii), Okręg Wołżański, Obwód Wołgogradzki, Obwód Rostowski, Republika Kałmucji, Obwód Astrachański oraz Kraj Stawropolski).
- europejską część Turcji rozumie się Trację (obszar Turcji od strony europejskiej do Morza Marmara oraz cieśnin Bosfor i Dardanele).
Jeżeli zabraknie mi paliwa, a mam ubezpieczenie Assistance, czy mogę liczyć na pomoc?
Tak. Brak paliwa traktujemy jako awarię i w takiej sytuacji dostarczymy paliwo w takiej ilości, jaka będzie potrzebna do przemieszczenia się do najbliższej stacji benzynowej.
Mając ubezpieczenie Assistance, czy przyjedziecie i wymienicie mi koło, jeżeli złapię gumę?
Tak, w zakresie jest naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia, natomiast nie są pokrywane koszty użytych części.
Wyjeżdżam za granicę, czy w razie potrzeby holowanie będzie pokryte z ubezpieczenia Assistance?
Assistance w wariancie Komfort Plus i Lux gwarantuje holowanie pojazdu również za granicą.
Czy Klient ma możliwość wyboru warsztatu do którego będzie holowany jego pojazd?
Tak. W ramach ubezpieczenia Assistance jest możliwość wyboru warsztatu naprawczego.
Mając ubezpieczenie Assistance, w przypadku usunięcia awarii na miejscu, muszę korzystać z firm współpracujących z Generali czy mogę skorzystać z lokalnego mechanika i rozliczyć wystawiony rachunek?
Ubezpieczenie Assistance nie pokrywa kosztów naprawy samochodu i użytych do naprawy części. W przypadku awarii należy skontaktować się z Centrum Pomocy Generali pod numerem tel. 913 913 913, gdzie udzielona zostanie kompleksowa informacja na temat sposobu udzielenia pomocy.
Ubezpieczenie OC
Czy potwierdzenie ubezpieczenia OC muszę mieć zawsze przy sobie?
Nie. W Polsce od 1 października 2018 roku, nie jest wymagane, aby mieć przy sobie certyfikat OC oraz dowód rejestracyjny.
Czy osobie poszkodowanej z mojej winy należy się auto zastępcze?
Tak. Na czas naprawy samochodu, poszkodowanemu przysługuje auto zastępcze.
W jakich krajach obowiązuje ubezpieczenie OC Generali?
Ubezpieczenie OC obowiązuje w:
- Unii Europejskiej,
- Andorze,
- Czarnogórze,
- Islandii,
- Norwegii,
- Serbii,
- Szwajcarii,
- Wielkiej Brytanii.
Czy muszę poinformować policję o wypadku?
Policję należy powiadomić, gdy:
- są poszkodowani lub ofiary śmiertelne,
- sprawca uciekł z miejsca zdarzenia,
- sprawca nie posiada uprawnień do prowadzenia pojazdów,
- kierujący znajdował się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- zostały wezwane służby ratunkowe, np. pogotowie, straż pożarna,
- w wyniku zdarzenia doszło do zatamowania lub znacznego utrudnienia ruchu drogowego i kierowcy nie mogą ustalić, kto odpowiada za zdarzenie.
Wypowiedzenie polisy OC z końcem okresu ubezpieczenia
Ubezpieczenie OC ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny rok. Jeśli chcesz zrezygnować z umowy z nami z końcem jej obowiązywania, powinieneś przesłać do nas wypowiedzenie.
Co powinno zawierać wypowiedzenie
- Imię i nazwisko,
- numer rejestracyjny pojazdu,
- numer polisy,
- własnoręczny podpis.
Wzór wypowiedzenia możesz pobrać TUTAJ.
Termin złożenia wypowiedzenia
Wypowiedzenie umowy powinno wpłynąć do nas najpóźniej na jeden dzień przed datą jej zakończenia. Jeśli wypowiedzenie wpłynie po terminie, umowa zostanie przedłużona na kolejny rok.
Jak złożyć wypowiedzenie – wybierz jedną z opcji
- Załącz dokument do formularza wypowiedzenia na naszej stronie – kliknij TUTAJ.
- Wyślij pocztą tradycyjną na adres: Generali TU S.A. ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa. W przypadku wysyłki dokumentu pocztą, datę stempla pocztowego traktujemy jako datę złożenia wypowiedzenia.
- Złóż dokument u Agenta Generali.
- Wyślij dokument w formie skanu lub cyfrowego zdjęcia na adres e-mail centrumklienta@generali.pl.
Podstawy prawne
Art. 28 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003 r. nr 124, poz. 1152 z późn. zm.)
Wypowiedzenie polisy OC automatycznie wznowionej
Gdy doszło do automatycznego wznowienia ubezpieczenia OC i jednocześnie pojazd został ubezpieczony w innym towarzystwie ubezpieczeniowym, wciąż masz możliwość wypowiedzenia umowy automatycznie przedłużonej. W takiej sytuacji składkę z tytułu polisy automatycznie wznowionej naliczymy proporcjonalnie, do dnia rozwiązania umowy.
Co powinno zawierać wypowiedzenie
- Imię i nazwisko,
- numer rejestracyjny pojazdu,
- numer polisy,
- własnoręczny podpis.
Wzór wypowiedzenia możesz pobrać TUTAJ.
Jak złożyć wypowiedzenie – wybierz jedną z opcji
- Załącz dokument do formularza wypowiedzenia na naszej stronie – kliknij TUTAJ.
- Wyślij pocztą tradycyjną na adres: Generali TU S.A. ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa. W przypadku wysyłki dokumentu pocztą, datę stempla pocztowego traktujemy jako datę złożenia wypowiedzenia.
- Złóż dokument u Agenta Generali.
- Wyślij dokument w formie skanu lub cyfrowego zdjęcia na adres e-mail centrumklienta@generali.pl.
Podstawy prawne
Art. 28a ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003 r. nr 124, poz. 1152 z późn. zm.)
Zobacz jak zgłosić wypowiedzenie polisy OC, która wznowiła się automatycznie.
Posiadam ubezpieczenie OC w Generali, jednak wśród dokumentów nie znalazłem Zielonej Karty
Zielona Karta jest dokumentem wydawanym na prośbę Klienta. Żeby zamówić Zieloną Kartę wybierz jedną z opcji:
- kontakt z agentem, z którym była zawierana polisa,
- napisz prośbę na adres e-mail centrumklienta@generali.pl,
- skontaktuj się z Centrum Klienta pod numerem telefonu 913 913 913.
Dokument Zielonej Karty jest wydawany do opłaconych polis.
Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia zakupionego pojazdu
Jako nabywca pojazdu ubezpieczonego w Generali masz prawo do wypowiedzenia umowy, wówczas umowa zostanie zamknięta z dniem wpływu wypowiedzenia. Jeśli nie opłaciłeś składki, zostanie ona naliczona od dnia zakupu pojazdu do dnia złożenia wypowiedzenia umowy.
Co powinno zawierać wypowiedzenie
- Imię i nazwisko,
- numer rejestracyjny pojazdu,
- numer polisy,
- własnoręczny podpis.
Wzór wypowiedzenia możesz pobrać TUTAJ.
Jak dostarczyć wypowiedzenie
- Załączyć przez stronę klikając TUTAJ.
- Przesłać tradycyjną pocztą na adres: Generali TU S.A. ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa. W przypadku wysyłki dokumentu pocztą liczy się data stempla pocztowego.
- Złożyć u Agenta Generali.
- Przesłać dokument w formie skanu lub cyfrowego zdjęcia na adres e-mail centrumklienta@generali.pl.
Podstawy prawne
Art. 31 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003 r. nr 124, poz. 1152 z późn. zm.)
Jak zgłosić się po auto zastępcze?
Jeśli potrzebujesz auta zastępczego zadzwoń pod numer 913 913 913.
Mam ubezpieczenie OC w Generali, a sprawca u innego ubezpieczyciela. Czy szkodę mogę zgłosić w Generali, czy muszę zgłosić się do ubezpieczyciela sprawcy?
Należy zgłosić się do ubezpieczyciela sprawcy.
Ubezpieczenie AC
Czy zawierając ubezpieczenie AC, brana jest pod uwagę historia polis od innych ubezpieczycieli?
Tak. Przy określeniu zniżki za przebieg ubezpieczenia, bierzemy pod uwagę całą Twoja historię jako kierowcy, bez względu na to gdzie byłeś dotychczas ubezpieczony.
Co zrobić w przypadku, gdy uszkodzę auto ze swojej winy, a mam ubezpieczenie AC?
- Niezwłocznie zgłosić szkodę Generali, nie później niż w terminie 7 dni od daty powstania szkody (lub od daty powzięcia informacji o szkodzie).
- Nie dokonywać w uszkodzonym pojeździe żadnych zmian i napraw, o ile nie jest to uzasadnione koniecznością kontynuowania bezpiecznej jazdy, bez uprzednich oględzin pojazdu przez Generali, chyba że z winy Generali oględziny pojazdu nie zostały dokonane w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia o szkodzie.
- W przypadku kolizji z innym pojazdem, zanotować dane: kierowcy, cechy identyfikacyjne pojazdu (numer rejestracyjny i państwo rejestracji pojazdu), numer polisy (ewentualnie innego dokumentu ubezpieczenia) oraz nazwę zakładu ubezpieczeń, w którym drugi uczestnik kolizji posiada ubezpieczenie OC.
O co zadbać i jak zgłosić zdarzenie po wypadku ze zwierzęciem mając ubezpieczenie AC?
W przypadku szkody spowodowanej przez zwierzęta zanotować dane ich właściciela lub hodowcy, numer polisy oraz nazwę zakładu ubezpieczeń, w którym właściciel lub hodowca posiada ubezpieczenie OC. Szkodę należy zgłosić do Centrum Klienta, dzwoniąc pod numer 913 913 913.
Czy mając ubezpieczenie AC, mogę naprawić auto poza granicami kraju?
Tak. Mając ochronę ubezpieczeniową AC, naprawy można dokonać w państwach europejskich.
W jakich krajach obowiązuje ubezpieczenie AC Generali?
Ubezpieczenie AC obowiązuje w Polsce oraz krajach europejskich:
Albania, Andora, Austria, Belgia, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Monako, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rumunia, San Marino, Serbia, Czarnogóra, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Ukraina, Watykan, Węgry, Wielka Brytania i Włochy oraz europejska część Rosji i europejska część Turcji, przy czym przez:
- europejską część Rosji rozumie się następujące jednostki podziału administracyjnego terytorium Federacji Rosyjskiej: Okręg Centralny, Okręg Północno-Zachodni (bez Nienieckiego Okręgu Autonomicznego i Republiki Komii), Okręg Wołżański, Obwód Wołgogradzki, Obwód Rostowski, Republika Kałmucji, Obwód Astrachański oraz Kraj Stawropolski),
- europejską część Turcji rozumie się Trację (obszar Turcji od strony europejskiej do Morza Marmara oraz cieśnin Bosfor i Dardanele).
Jaka jest minimalna wartość szkody w AC?
Nie określamy takiej wartości. Nie stosujemy tzw. franszyzy integralnej.
Czy Generali będzie odpowiadać za szkodę, gdy doszło do przekroczenia przepisów ruchu drogowego, np. przekroczenie dopuszczalnej prędkości?
Tak, w tym przypadku Generali odpowiada za szkodę.
Czy brak badania technicznego może spowodować odmowę wypłaty odszkodowania?
Tak. O ile udowodnimy, że stan techniczny pojazdu miał bezpośredni wpływ na zaistnienie szkody.
Ubezpieczenie Autoszyby
Kiedy jechałem samochodem, kamień uderzył w przednią szybę. Czy ubezpieczenie Autoszyby pokryje kupno nowej szyby i jej wymianę?
Tak. W ramach ubezpieczenia zorganizujemy i pokryjemy koszt naprawy lub wymiany szyby w granicach sumy ubezpieczenia określonej w umowie.
Czy w trakcie trwania polisy OC, mogę doubezpieczyć swój samochód o autoszyby?
Nie. Zawarcie ubezpieczenia Autoszyby możliwe jest jedynie wraz z ubezpieczeniem AC.
Czy po zgłoszeniu szkody z ubezpieczenia Autoszyby, w kolejnym roku wzrośnie moja składka na to ubezpieczenie?
Nie. Ubezpieczenie Autoszyby zapewnia ochronę zniżki przy wznowieniu.
Czy szyby wymieniane w ramach ubezpieczenia Autoszyby są oryginalne?
Stosujemy szyby marki NordGlass, czyli jednego z czołowych producentów szyb samochodowych. Są to szyby montowane przez wielu producentów samochodowych w nowych autach. Do wymiany stosujemy szyby o tych samych parametrach i wyposażeniu, jakie posiadała szyba uszkodzona. Wymieniona szyba nie będzie oznaczona logotypem marki pojazdu.
Czy w ubezpieczeniu Autoszyby chronicie szyberdachy?
Nie. Przedmiotem ubezpieczenia są: szyba czołowa, tylna oraz szyby boczne zamontowane w ubezpieczonym pojeździe.
Czy ochrona Autoszyb obejmuje dach panoramiczny?
Tak, o ile stanowi jeden element wraz z przednią szybą.
Ubezpieczenie NNW Kierowcy
Czy w przypadku kolizji ubezpieczenie NNW Kierowcy pokrywa szkody wyrządzone na osobach w pojeździe i poza nim?
Ochrona obejmuje życie i zdrowie kierowcy (właściciel/współwłaściciel pojazdu określony w polisie), w zakresie trwałych następstw nieszczęśliwych wypadków (w tym śmierci) powstałych w każdym kierowanym przez niego pojeździe.
Czy mając wykupione NNW Kierowcy mam ochronę jeżeli prowadzę samochód partnera?
Tak. Ubezpieczenie NNW Kierowcy nie jest przypisane do konkretnego pojazdu, a do osoby. Oznacza to, że gwarantujemy ochronę również wtedy, jeżeli osoba ubezpieczona jest kierowcą w innych, nie swoich, samochodach.
Czy NNW Kierowcy chroni mnie jedynie w Polsce?
Nie. Ubezpieczenie NNW Kierowcy obejmuje skutki nieszczęśliwych wypadków powstałych na terytorium Polski oraz państw europejskich.
Ubezpieczenie NNW w Pojeździe
Ilu pasażerów objętych jest ochroną w ramach NNW w Pojeździe?
Wszyscy pasażerowie podróżujący ubezpieczonym samochodem.
Czy w NNW w Pojeździe pasażer objęty jest ochroną w ryzyku śmierci?
Tak. Ochrona obejmuje życie i zdrowie Ubezpieczonych (kierujący i pasażerowie pojazdu) w zakresie trwałych następstw nieszczęśliwych wypadków (w tym śmierci) powstałych w pojeździe określonym w polisie.
Czy Suma ubezpieczenia dotyczy wszystkich pasażerów?
Nie. Suma ubezpieczenia ustalana jest na jednego Ubezpieczonego i jest taka sama dla wszystkich Ubezpieczonych.
Czy mogę zmienić pasażerom sumę ubezpieczenia?
Nie. Suma ubezpieczenia jest taka sama dla wszystkich Ubezpieczonych, przy czym nie może być niższa niż 3000 zł i wyższa niż 100 000 zł.
Zielona Karta
Co to jest Zielona Karta Pojazdu?
Zielona Karta jest to polisa dla kierowców, którzy wybierają się w podróż do krajów spoza Unii Europejskiej. Stanowi ona potwierdzenie, że posiadacz/kierowca auta jest objęty aktualnym ubezpieczeniem OC w Polsce. Powszechna nazwa polisy wywodzi się z tego, że pierwotnie dokument był koloru zielonego (obecnie występuje również w wersji białej), a oficjalny termin to Międzynarodowy Certyfikat Ubezpieczeniowy.
Jak działa Zielona Karta?
Zielona Karta działa tak jak zwykłe ubezpieczenie komunikacyjne OC. Jest pomocna zawsze wtedy, gdy dojdzie do powstania szkód komunikacyjnych wyrządzonych osobom trzecim na terenie państwa niewchodzącego w skład Unii Europejskiej, ale respektującego tę polisę. Co ważne, przedmiotem ubezpieczenia jest odpowiedzialność cywilna posiadacza lub kierowcy pojazdu zarejestrowanego w Rzeczypospolitej Polskiej. Gdyby nie Zielona Karta, kierowca musiałby kupować lokalne ubezpieczenie OC za każdym razem, kiedy przekracza granicę innego państwa. Wiązałoby się to z koniecznością ponoszenia dodatkowych kosztów.
Gdzie jest potrzebna Zielona Karta?
Państwa, które wymagają Zielonej Karty, to: Albania, Azerbejdżan, Białoruś, Iran, Izrael, Macedonia, Maroko, Mołdawia, Rosja, Tunezja, Turcja, Ukraina.
Gdzie nie jest potrzebna Zielona Karta?
Zielonej Karty nie potrzebujemy na terenie Unii Europejskiej oraz państw, które są członkami Systemu Zielonej Karty.
Państwa, które nie wymagają Zielonej Karty, to: Austria, Andora, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Liechtenstein, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Malta, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy oraz Węgry. Na ich terenie wystarczy mieć ze sobą certyfikat OC.
Kto wystawia Zieloną Kartę?
Żeby otrzymać Zieloną Kartę, należy zgłosić się z wnioskiem o jej wydanie do swojego ubezpieczyciela, czyli np. do Generali.
Pamiętaj, że zawarcie umowy ubezpieczenia w ramach Zielonej Karty jest możliwe tylko razem z zawarciem z Generali umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Możesz wnioskować o wydanie Zielonej Karty w czasie trwania takiej umowy.
- Jeżeli planujesz podróż do kraju, w którym wymagana jest ZK poproś o druk swojego agenta.
- Jeżeli zawierałeś polisę przez telefon lub online zgłoś taką prośbę mailowo na adres centrumklienta@generali.pl
Jak długo można korzystać z Zielonej Karty?
Zielona Karta może zostać wydana na czas określony do końca trwania umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC, ale nie krócej niż na okres 15 dni. Umowa ubezpieczenia w ramach Zielonej Karty ulega rozwiązaniu na zasadach wskazanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, nie później jednak niż z chwilą rozwiązania zawartej z Generali umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC.
Ile kosztuje wydanie Zielonej Karty?
Wydanie dokumentu jest bezpłatne dla posiadaczy ubezpieczenia OC w Generali.
Ile czasu czeka się na wydanie dokumentu?
W Generali Zieloną Kartę wystawiamy do 7 dni od zgłoszenia klienta. Do tego czasu trzeba doliczyć czas wysyłki dokumentów przez Pocztę Polską. Warto złożyć wniosek o wydanie Zielonej Karty jak najszybciej przed planowaną podróżą, ponieważ dokument trzeba mieć ze sobą od przekroczenia granicy Polski.
Czy można podróżować poza UE bez Zielonej Karty?
Tak, ale trzeba wykupić ubezpieczenie graniczne. Ubezpieczenie graniczne jest dokumentem, który jest wymagany w przypadku wjazdu na teren państwa spoza UE kierowcy nieposiadającego aktualnego międzynarodowego certyfikatu OC, czyli Zielonej Karty. Jest to polisa, którą kierowca musi wykupić samodzielnie, a jej cena zależy od tego, na ile czasu zostanie wykupiona.
Treści zawarte na niniejszej stronie mają wyłącznie charakter reklamowy i informacyjny oraz nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Żadne z niniejszych treści nie stanowią doradztwa podatkowego. Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności z nimi związane, jak również informacje na temat zasad działania poszczególnych produktów i kosztów z nimi związanych określone są w obowiązujących dla danego produktu Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, przekazywanych każdorazowo klientowi przed zawarciem umowy ubezpieczenia, dostępnych na stronie www.generali.pl w zakładce Strefa Klienta oraz u poszczególnych dystrybutorów lub w siedzibie Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa.