Ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu PLUS - poznaj jego zalety
Co obejmuje ubezpieczenie na życie Generali, z myślą o życiu PLUS?
Ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu PLUS oferuje:
- możliwość wyboru jednego z wariantów ubezpieczenia, który najbardziej dopasowany jest do Twoich potrzeb,
- wypłatę świadczenia w pełnej wysokości już od 1 dnia ochrony (w przypadku śmierci Ubezpieczonego),
- wypłatę świadczenia za pobyt w szpitalu Ubezpieczonego już za 1 dzień hospitalizacji (w przypadku choroby albo nieszczęśliwego wypadku),
- możliwość opłacania składek miesięcznie, kwartalnie, półrocznie i rocznie,
- możliwość szybkiego zawarcia Umowy z cesją na bank, jeśli potrzebujesz,
- dostęp do polisy za pośrednictwem Konta Klienta,
- możliwość zgłoszenia szkody online.
Gwarantujemy wysoką ochronę
Zabezpieczenie najbliższej osoby
Ochrona życia i zdrowia, świadczenia związane z dzieckiem, rodzicem, teściem.
Bezterminowa ochrona
Ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu PLUS - dodatkowe korzyści:
- możliwość wyboru wysokiej sumy ubezpieczenia w razie śmierci;
- gwarancja świadczenia w razie jednej z 41 poważnych chorób, np.: nowotworu, zawału serca, udaru, stwardnienia rozsianego, przeszczepu narządów;
- wypłata odszkodowania w razie urazu niepowodującego trwałego uszczerbku na zdrowiu jak np.: złamania, zwichnięcia lub skręcenia;
- możliwość ubezpieczenia życia i zdrowia Twojego współmałżonka, partnera lub dziecka
- wypłata świadczenia z okazji urodzenia dziecka;
- dostęp do usług Assistance w przypadku nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania
Ubezpieczenie na zdrowie i życie w Generali – dla Twojej wygody
Szanujemy Twój czas i myślimy o Twojej wygodzie, dlatego:
- Dokumenty związane z zawarciem umowy wyślemy mailem
- Przypomnimy o zbliżającym się terminie płatności SMS-em
- Warunki Twojego ubezpieczenia w każdej chwili możesz sprawdzić na w swoim Koncie Klienta
- Wniosek o wypłatę świadczenia zgłosisz za pomocą prostego formularza online
Program Rabatowy dla posiadaczy polisy Generali to:
- atrakcyjne rabaty na produkty Generali;
- rabaty dedykowane specjalnie do Twojego ubezpieczenia;
- sezonowe akcje promocyjne;
- dostęp do specjalnych rabatów u partnerów zewnętrznych;
- Informacje o aktualnych rabatach.
Zgłaszanie szkody
Kiedy w życiu przytrafia się coś
nieprzewidywanego, każdy potrzebuje wsparcia.
Dlatego zgłaszanie szkody w Generali
jest proste i szybkie.
Szkodę możesz zgłosić:
Skontaktuj się z naszym Agentem lub Call Center.
Jeśli wolisz to zostaw swój numer telefon, oddzwonimy do Ciebie.
Na podstawie analizy Twoich potrzeb i oczekiwań, nasz Doradca przedstawi Ci ofertę spersonalizowanego ubezpieczenia i omówi z Tobą szczegóły.
Po akceptacji oferty, na wskazany adres e-mail lub SMSem otrzymasz wniosek oraz wszystkie potrzebne dokumenty.
Za polisę zapłacisz przy użyciu: PayU lub BLIK
Najczęściej zadawane pytania Generali, z myślą o życiu PLUS
Z myślą o życiu PLUS
W jakim wieku może być osoba objęta ubezpieczeniem Generali, myślą o życiu PLUS?
Ubezpieczonym może być osoba, która w dniu jej zawarcia ukończyła 15 lat, ale nie ukończyła 81 roku życia.
Czy w każdej chwili mogę zmienić uposażonego?
Tak. Uposażony może zostać zmieniony w każdym momencie trwania umowy.
Zmiany można dokonać samodzielnie za pośrednictwem Konta Klienta (zakładka Wykaz uposażonych) albo formularza dotyczącego uposażonych, który znajdziesz TUTAJ
Skan wypełnionego formularza powinien zostać przesłany na adres centrumklienta@generali.pl.
Czy w trakcie trwania umowy mogę zmienić pakiet na wyższy lub niższy?
Nie ma możliwości zmiany pakietu w trakcie trwania ochrony ubezpieczeniowej. Można natomiast w dowolnym momencie wypowiedzieć aktualną umowę ubezpieczenia i zawrzeć nową, wybierając inny pakiet (pod warunkiem wypełnienia ankiety medycznej i przejścia ewentualnych badań). W tym przypadku, jeżeli ochrona z tytułu nowej umowy rozpocznie się nie później niż 31 dni po zakończeniu ochrony z tytułu poprzedniej umowy, karencje będą obowiązywały wyłącznie na nadwyżkę sumy ubezpieczenia ponad tą, która obowiązywała w poprzedniej umowie ubezpieczenia. W rocznicę polisy można również podwyższyć sumę ubezpieczenia. W tym celu prosimy o kontakt z agentem.
Czy co roku muszę wznawiać ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu PLUS?
Nie. Umowa zawierana jest na rok i ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny rok, chyba że jedna ze stron złoży oświadczenie o jej nieprzedłużaniu.
Gdzie mam zgłosić swój pobyt w szpitalu, żeby uzyskać świadczenie z ubezpieczenia?
Wniosek o wypłatę świadczenia z tytułu pobytu w szpitalu, podobnie jak z tytułu innych zdarzeń ubezpieczeniowych, powinien zostać zgłoszony za pośrednictwem formularza, która znajduje się TUTAJ.
W jaki sposób mogę zrezygnować z ubezpieczenia Generali, Z myślą o życiu PLUS?
W celu wypowiedzenia umowy należy przesłać drogą mailową skan bądź wyraźne zdjęcie pisemnej rezygnacji z numerem polisy, datą rezygnacji i odręcznym podpisem na adres centrumklienta@generali.pl.
Czym jest karencja w ubezpieczeniach i dlaczego się ją stosuje?
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Przedstawione informacje nie stanowią pełnego obrazu funkcjonowania przedstawionego produktu i mają charakter wyłącznie przykładowy. Szczegółowe warunki umowy oraz koszty i ryzyka z nimi związane określone są w ogólnych warunkach umowy ubezpieczenia, przekazywanych Klientowi przed zawarciem umowy, dostępnych na www.generali.pl, w siedzibie Generali Życie S.A. przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa oraz u poszczególnych jej dystrybutorów.
* koszt połączenia zgodny z taryfą operatora