Grupa Generali

jest jednym z największych globalnych dostawców usług ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami.

Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na świecie, z łącznym dochodem ze składek w wysokości 81,5 miliarda euro w 2022 roku. Zatrudniając 82 000 pracowników obsługujących 68 milionów klientów, Grupa zajmuje wiodącą pozycję w Europie i szczyci się coraz większą obecnością w Azji i Ameryce Łacińskiej. Grupa Generali w pełni włączyła zrównoważony rozwój do wszystkich strategicznych celów, wnosząc wartość dla wszystkich zainteresowanych stron, jednocześnie budując sprawiedliwsze i bardziej wytrzymałe społeczeństwo.

W skrócie

Dane na dzień 31.12.2023 r.

1,820 mln +22.1% Operating result

6.9 bln+7.9%

WYNIK OPERACYJNY

Over 50 countries Worldwide Presence

w PONAD

50 krajach na całym świecie

82 thousand Employees

Prawie 82 tys.

PRACOWNIKÓW


W ostatnich latach przeszliśmy znaczną reorganizację strategiczną, która pozwoliła nam bardziej skupić się na naszej podstawowej działalności, większej dyscyplinie w zarządzaniu naszymi aktywami oraz prostszym, bardziej przejrzystym zarządzaniu. Proces ten wprowadził nas w nową fazę, opartą na bardziej wydajnych modelach biznesowych, innowacyjnych strategiach handlowych i silniejszej, bardziej globalnej marce.

Nasz zrównoważony rozwój biznesowy jest inicjatorem naszej strategii


W Generali wszystko, co robimy, opiera się na założeniu, że prawdziwy dobrobyt gospodarczy można osiągnąć tylko wtedy, gdy jest zbudowany na fundamentach sprawiedliwych społecznie i przyjaznych dla środowiska. Dlatego zrównoważony rozwój jest podstawą naszej strategii: oznacza wspieranie wyników finansowych, biorąc pod uwagę innych oraz planetę, a także działanie na rzecz wspólnego dobra, w celu kreowania bardziej wytrzymałego i sprawiedliwego społeczeństwa. Krótko mówiąc, chodzi o to, być żyć naszym celem: „umożliwiając innym kształtowanie bezpieczniejszej i bardziej zrównoważonej przyszłości poprzez dbanie o własne życie i marzenia”. Aby stworzyć długoterminową trwałą wartość, identyfikujemy cztery odpowiedzialne role do odegrania jako inwestor, ubezpieczyciel, pracodawca i obywatel korporacyjny.

Responsible Corporate Citizen

Odpowiedzialny obywatel korporacyjny

Działamy na rzecz uwolnienia potencjału osób znajdujących się w trudnych warunkach poprzez globalne inicjatywy Fundacji The Human Safety Net, centrum innowacji społecznych wspieranego przez dział umiejętności i międzynarodową sieć Generali.

The ‘Lifetime Partner 24: Driving Growth’ Strategic Plan

Plan strategiczny „Partner 24 na całe życie: Driving Growth” Plan strategiczny Lifetime Partner 24: Driving Growth wyznacza jasną wizję dla Generali w 2024 roku i opiera się na trzech filarach strategicznych: napędzaniu zrównoważonego wzrostu, poprawie profilu zarobków i wiodących innowacjach. Podstawą planu jest nasze nieustanne zaangażowanie w bycie partnerem na całe życie dla naszych 68 milionów klientów w ponad 50 krajach. Inwestycje w spersonalizowane produkty, porady oparte na technologii cyfrowej i najlepsze w swojej klasie doświadczenie klienta sprawią, że Generali i jego globalna sieć 161 000 agentów zbliżą się jeszcze bardziej do swoich klientów. W tym cyklu strategicznym pójdziemy dalej w naszych zobowiązaniach dotyczących zrównoważonego rozwoju, koncentrując się na wywieraniu pozytywnego wpływu na społeczeństwo, środowisko i interesariuszy. Ponadto będziemy nadal inwestować w naszych pracowników, aby zapewnić ich zaangażowanie w pomyślną realizację nowego planu przy jednoczesnym wspieraniu zrównoważonego środowiska pracy.